Another saturday night.. lalalala..

Var riktigt segt att komma igång igår men när jag väl fått i mig
ett par öl så var jag i form igen, haha.
Jag, Elli och Danne satt på min balkong och spelade ölspel och myste,
väldigt trevligt :)
Vid halv 1 rörde vi oss in mot stan, hade på mig mina 13 cm klackar
ifrån nelly, helt galet men jag klarade mig faktiskt utan att ramla! :D
Vi gick i alla fall till Pitchers för att möta upp alla andra fyllon,
får som vanligt tacka mina underbara för kvällen, ni gör mig glad :)

Ikväll ville folket va hos mig, antar att det blir ute på bakgården i så fall,
är ju bäst att passa på när det är så fint väder!
De andra skulle dricka men vet inte om jag orkar det.. Är inte så jätte
sugen på det just nu i alla fall. Men vi får se hur det blir :)

Lilla, lilla Linköping.. helt sjukt vad rykten går och hur mycket skit det
snackas hela tiden. Folk tolkar saker på sitt eget sätt och så är det så?
Blir så irriterad på allt detta skit snack.
Men vad ska man göra åt saken? Folk kommer ju inte direkt att sluta snacka
och lägga sig i andras liv.. Antar att deras egna privatliv måste vara väldigt
ointressanta eftersom att andras problem lockar så mycket. FY! 


Kan det vara allvar den här gången?
Kan jag ha hittat rätt?
Just nu känns i vilket fall allting väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0