Min GALNA helg!

Fredag
Mötte Karro på stan vid 18 så gick vi till systemet och köpte på
oss massor med godsaker.. Vart så mycket så vi orkade inte bära utan
blev en taxi från Åhléns hem till mig på Vasavägen, haha. Latmaskar!
När vi kom hem hit så käkade vi, pommes & kycklingfilé, riktigt gott.
Sen var det dags för lite fix och så kom Filip o vi började dricka.. Satt på
balkongen och spelade lite olika kortspel tills kl 21 ungefär då vi tog en taxi
ner till ån för att möta upp resten.
Blev även utgång, 55an och en snabbis till Pitchers. Och så vart det tydligen
efterfest hos mig då det inte fanns några hotellrum med barskåp, haha :D
Är nog bland de sjukaste nätter jag någonsin har varit med om tror ja, fyfan!

Lördag
Jag, Johanna, Dennis och Molla satt på min bakgård och festa tet lite.
Blev även en runda in till stan, Pitchers. Hade med oss en kortlek så satt och
spelade kort vilket var bland de dumaste ja gjort, inte så jälva kul att behöva
klunka en öl och köpa nya stup i kvarten när man är ute, haha. Billig kväll? NEJ. 
Jaja, jävligt kul var det i alla fall.. Sen köpte jag mig ett sexpack och gick på
efterfest som typ spårade ur totalt? Gick ner till ån och skulle åka gummibåt....
Tror ni den vipade? Haha, det kan man lungt säga, dyngsura, med kläderna o
skit på sig, fyfy! Var rätt så kallt att gå hem sen men jag överlevde, snabbt upp 
och ta en lååång dusch. Kom väl hem vid 7 halv 8 ungefär!

Söndag
Skulle till skeppet men inte fan orkade jag det, inte en chans att jag kom upp.
Sov till 16 ungefär och ligger fortfarande kvar i sängen, haha. 
Skulle tro att det blir en myskväll med mamma, syster och hennes pojkvän me film
och tacos, om jag inte orkar ta mig upp för att se fotbollen hos någon, vi får se..

Har i alla fall haft en jävligt rolig och helt galen helg!
Är riktigt skönt att va ledig tills onsdagnatt. Frågan är ju om man ska vila ut sig
ett par dagar och bara ta det lungt, eller ska man fortsätta med galenskaperna?

...Sånt som märks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0