Två idioter som pusslar..

Ännu en natt avklarad, 20-06.
Var riktigt trött igår med, men så hittade jag och Johannes en
lapp som var sönderriven i ca 70-80 bitar på en buss med ett långt
meddelande på, och vi var ju bara tvugna att sätta ihop det, haha.
Tog ett bra jävla tag med alla små delar men gud vad vi skrattade,
världens kärleksförklaring från en tjej till en kille, hahaha. Sjukt kul!
Jaja, lite elakt kanske, var väl inte riktigt meningen att två idioter skulle 
pussla ihop alla delar, men det roade oss i vilket fall :D

Kom hem vid 06.30 ungefär och somnade framåt 07-tiden, så idag
är jag riktigt seg. Har bestämt mig för att inte göra någonting, bara ligga här
och ta det super lungt innan det är dags att åka tillbaka till jobbet.
Det enda som måste göras är väl att fixa matlåda, sen är jag redo igen!  

Kan tiden gå lite fortare, vill va leeedig!
Inatt och imorgonnatt kvar, seen är jag ledig fre-tis, SKÖNT!
Blir nog att ha en gårdsfest fredag el. lördag för älsklings Karro är ju hemma :)
Det ser vi fram emot!      PUSS&KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0