Sova, jobba, sova, jobba..

Jag hinner ju knappt vakna och gå upp om dagarna innan
det är dags att åka till jobbet igen.
Osocialare liv än såhär går nog knappast att få.
Jobbar till 07, sover till ca 16, fixar matlåda, börjar kl 19.30, kul?
Skulle vilja ha ett vanligt svenssonjobb, dagtid 08-16, mån-fre.
Men man kan inte få allt här i världen, och jag skulle ju inte få samma
summa den 25e om jag tog ett dagjobb istället.
Det är dumt att klaga, ska va glad för att jag har något överhuvetaget :)

Nu är det bara sön, mån, tis, ons, tors kvar, sen är jag ledig i fem nätter!

Idag behöver jag nog inte berätta vad jag gjort, haha.
Sov till 16, satt vid datorn, käka mcd, mamma kom hem, fick ett gäng nya
toppar & linnen och lite annat ifrån ullared :) Tack bästa!
Nu är det väl dags att fixa käk tills inatt, oså åka till jöbbet..
Föresten så lärde jag mig att köra buss helt själv igår :D haha, grym är ja!
Fast körde dock bara korta sträckor rakt fram, men ändå ;)
Kanske skulle ta o bli busschaufför? hahahahaha, njaae, skulle inte tro de! :D

Bryr mig inte!
Skiter i dig!
Vill ändå ingenting!
Tänker inte på dig!
Har aldrig tyck om dig!

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0