Söker lägenhet..

nu känner jag att det är dags för mig att flytta hemifrån!
har i och för sig inget fast jobb men tider tills slutet av augusti som jag
vet och förhoppningsvis lite längre period än så.
sen har jag även ett annat jobb på G som jag måste ta tag i!  

har sökt intresse till 3 olika lägenheter i stan och även skickat mejl
till en hyresvärd som äger lite olika fastigheter centralt.
får hoppas på svar snarast! de flesta lägenheter jag sökt hyrs i andra hand
men va fan, det orkar jag inte bry mig om. bara jag kommer bort ett taf iaf.

så nu är det bara att vänta på att telefonen ringer *spännande*
ni lär bli uppdaterade om det händer någonting, hehe.

idag har jag inte gjort mycket, tagit de lungt, lagat mat - hemmagjord pizza.
är snart dags att bege sig till jobbet för ett tio timmars pass,
känns väl inte direkt så jätte kul, men det är bara att jobba-jobba-jobba nu om
jag ska ha råd med en lägenhet! :D då är det fan i mig värt det!

är det någon snäll läsare som har ett hum om någon hyreslägenhet i stan som
står/blir ledig så är det bara att ni hör av er till mig :) 0708477984.
PUSS

 
Nuvarande lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0