Rockstar!

När jag duschat igår kom Elli och Danne o hämtade upp mig
för att åka hem till dom och käka och fixa oss för kvällen.
Blev fiskpinnar och potatismos.  Vid åtta tiden gick vi in mot stan
och satte oss på 55an, blev rätt mycket alkohol för min del så när
Elli och Danne gick hem vid 00.00 stannade jag kvar.. Träffade lite
olika människor men det slutade med att jag umgicks med Tommy
och hans kompisar. Bjöds även på efterfest i någon takvåning vid
sporthallen, satt på terrassen och hade det väldans gött :)
Vid 05-tiden hade jag och Tommy sällskap hem, han skulle upp och jobba
idag så får väl hoppas att det gick vägen. Själv har jag bara legat och segat
och det ska jag nog fortsätta att göra tills denna dag är över! :)

Imorgon blir det nog en sväng till IKANO med Elli innan det är dags att
åka till jobbet kl 20.00. Kolla lite kläder oså :)
Jaja, nog babblat för denna gång, men vi höres! CIAO.

 Galet väder ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0