Olagligt trött

Oj oj så trött jag är, vart rätt sent inatt.
Kollade klart på filmen och efter den kollade jag på lite tv.
Så sov enda till kl 12.30 idag, skönt!
Har inte gjort alls mycket sen dess, käkat frulle, kollat lite
på tv, pratat massa i telefon, träffat Josse en snabbis för att få
Elli och Dannes nycklar till deras lägenhet så jag kan lämna dom sen.
Dom kommer nämligen hem från Turkiet idag :)

Nu tänkte jag städa lite och sen ska jag hoppa in i duschen och stå där
ett bra tag i hopp om att piggna till lite.. Borde inte vara lagligt att
vara så här trött. Vad händer sen då? Vet inte riktigt än men någon ska
jag väl träffa, vem det blir är sånt som märks :)

Aja, dags att sätta igång med städningen!  CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0