Nightmare

Torsdag och MIN SISTA natt innan lite ledigt,
är så jäkla stolt över mig själv som klarat av att jobba sju nätter! :)
75 timmar på 7 nätter, det är bra jobbat tycker jag!

Har ringt runt till folket idag och igår för att planera lite inför helgen och det
blir som sagt tjejmiddag på lördag, hemma hos mig! :)
Men blir nog att dricka lite imorgon också, är så jäkla sugen ;D Men blir
"rätt lungt" eftersom att vi har planer inför lördag. :)

Nu ska jag fixa till mig lite innan det är dags att hoppa in i bilen
och bege sig mot den sista jobbnatten på ett tag! Wihoo. Vill att kl. ska va 06 så
att jag får åka hem, sova, vakna och veta att det är fredag! :)



Precis vad du är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0