Mörkbrun till Blond?

Om ni någon gång får för er att BLONDERA håret när det är MÖRKBRUNT
innan så har ni resultatet här nedan, hahahahha. FYFAN SÅ FUL!
Hårbotten är precis kritvit och resten är röd/orange. Vad tycks? hahaha.
Ser ju ut som en apa men var bara tvungen att lägga upp de här bilderna! :D
OBS!
Jag ser INTE ut såhär nu, la i en röd färg efter, haha.

 

Jaja äntligen fredag, helg och långledigt :) Så jälva gött.
Ska snart in i duschen och sen fixa mig lite lätt för att gå ner till systemet och
köpa på mig lite godsaker. Sen ikväll blir det nog att sitta nere vid ån med ett
rätt stort gäng :) En kille som fyller så det blir att fira!
Ha en trevlig fredagskväll för det tänker banemig jag att ha! Det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0