Lördag!

Igår
Åkte och hämtade Elli för att åka hem till mig och färga mitt hår,
det vart bra och jag blev nöjd :) blev mörkrött denna gång.
När vi var klara käkade vi middag, potatis & schnitzelgryta, jätte gott!
Blev även en öl till maten :) När vi käkat fixade vi i ordning oss och begav
oss in mot stan, satte oss på 55an för mer öl och skit snack :) 
Efter ett tag kom de mer folk och framåt 00.30 gick vi även en sväng till Pitchers.

Idag 
Kom hem vid 04 efter att ha letat efter muppjohanna utan resultat......
vaknade kl halv 8 och har inte kunnat somna om sen dess, så är precis slut nu.
Men måste snart gå upp, duscha och sen gå in till stan för att köpa dricka innan
systemet stänger! För ikväll står det ju som sagt tjejmiddag på schemat :)
Ska bli riktigt trevligt! Känner dock just nu för att ligga kvar i sängen hela dagen
o bara ta det hur lungt som helst, men nejdå, det får jag göra imorrn istället! ;D

Aja, dags att duscha!
Ha en trevlig kväll gött fölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0