Jobb HELA sommaren..

Har försökt få tag på någon av arbetsledarna på jobbet hela
dagen utan restultat. Så jag åkte till jobbet men det va ingen där,
men lyckades få tag på en kille på driften som hjälpte mig att komma
in på chefens kontor så jag kunde hämta mitt jobbschema.
Och det var allt tur att jag gjorde det för ska tydligen jobba redan ikväll,
och typ hela sommaren, även helger!
Känns rätt trist men tror ändå att det är bra för mig, att komma bort från
all skit ett tag och jobba istället.
Missar dock lite födelsedagar och andra äventyr, men inte mycket att göra åt.

JOBB (som jag vet nu):
Juli: 5, 6, 7, 8, 14, 15, 16, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Augusti: 4, 5, 6, 9, 10, 13, 14, 15
Haha, låter som en riktigt rolig sommar va? Plus att det bara är nattjobb.
Jaja, ska inte klaga, kan som sagt vara bra för mig.

Nu måste ja fixa käk och matlåda till inatt. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0