I like it

Blev ingen myskväll igår, käkade tacos och så gick jag in till stan
för att möta upp Emilia och Tilda för att gå till trädgårdsföreningen och
kolla på matchen. Var hur mycket folk som helst där!
Sen gick vi tillbaka in mot stan, Tilda åkte hem medan jag och Emilia
slog oss samman med Johanna, Chrille o Laci för en öl på 55an.
Sen gick jag hem och la mig :)

Ikväll ska jag nog umgås med Elli och Danne skulle jag tro,
tror det blir lite uteserveringshäng men rätt lungt ikväll med för Elli börjar
jobba tidigt imorgon. Men det ska bli trevligt, ett tag sen ja träffa dom :)

Så är väl dags för mig att duscha och så nu.
Men ni får som vanligt ha en trevlig dag/kväll gott folk! PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0