I don't wanna wake up lonely!

Med min vanliga tur så gick det som det gick!
Är så sjukt trött på att alla är ungefär likadana, varför finns
det ingen som sticker ut ur mängden?
Ingen som kan lyssna, finnas där och speciellt BRY sig om än.
Jaja, jag fick ju i vilket fall känna på hur det var att falla tycke för
någon som i alla fall kunde använda ord och huvudet istället för annat.
Sen att det inte funkade, det är ju en annan femma..
Kanske är så att jag samlat på mig alldeles för mycket i ryggsäcken?
Men tack för det lilla.. nu kommer jag ju givetvis att falla tillbaka
dit jag var innan, men vad ska jag göra åt saken?
Jag säger som jag brukar säga: Jag överlever! Även om det inte är med
ett leende på läpparna och med ett gott självförtroende.
__________________________________________________________________

Igårkväll: Hade sjukt ont i huvet hela kvällen... låg och kollade på första
och andra twiligt filmerna. Lite efter I know, men jag tyckte de va bra!

Idag: Tänkte kolla på någon mer film, tror det blir "kiss ass" men får se.
Sen runt 15 ska jag och syrran åka till ekholmen för att hälsa på vår kära far
som kom hem från Turkiet igår :) och ikväll blir det jobb kl 19.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0