Godmorgon?

Aa jag vet att klockan är efter 16, tror det är något fel på mig..
Jag sover verkligen bort hela dagarna. Hade glömt att ställa klockan
så vaknade av att pappa ringde vid 15.30, haha.

Jag har inte varit ute i solen en enda dag sen jag kom
hem ifrån Cypern så den brännan är ju borta för längesen..
Man tjatar ett helt år efter sommaren, men sen när den väl är här så
gömmer man sig i sin lägenhet för det är så varmt ute så man avlider typ!
 
Varenda persiern i hela vasastaden är neddragen, känns som att man bor
mitt i en knarkarkvart eller nått, haha. Men men, svenskarna är nog gjorda för
att klaga på allt, för varmt eller för kallt, aldrig lagom ;)

Men nu är det i vilket fall jobb som gäller några nätter igen,
onsdag, torsdag och fredag.. ledig lördag och söndag.. jobb måndag igen.. osv.
Känns ju inte så jäkla kul att jobba en fredagnatt, men vafan,
det lär komma fler fredagar och det händer ju samma skit jämt i alla fall, haha.
Är ju ledig lördag men då är det frågan om jag ska med ner till landet,
ska tydligen va fest där med alla möjliga åldrar.. Får se om jag känner för det
eller om jag stannar hemma i stan. Will see, will see..
NU: Dags för frukost...

♥ little romance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0