Fredag = jobb

och så var helgen här igen, men inte är jag ledig för de inte,
utan jobb ikväll kl 21.51 (lustig tid, jag vet, haha).
men imorgon är jag däremot ledig, skulle ju velat hänga med ner till
landet för den "stora festen" med släkt och vänner men det funkar inte
eftersom att jag jobbar. mamma och dom åker ju redan ikväll och jag slutar
inte förens ca 07 lördagmorgon, och då måste jag ju hem och sova o sen finns
det ju inte en chans att jag orkar sätta mig i bilen och köra själv dit ner.
så tyvärr blir det att stanna på hemmaplan för min del, men ska försöka ha kul
för det så på lördag vankas det party hos mig.
vädret får bestämma om det blir inomhus eller utomhus. men de ska bli kul :)

frågan är ju vad man ska hitta på idag, börjar ju lite senare än vanligt så jag
har ju några timmar kvar att göra något.
har inte orkat tänka så långt än, utan vi får se. först och främst ska jag äta frulle.

ha en bra fredagskväll nu gott folk och sup åt mig med,
ni kan ju gärna slänga en tanke till stackars mig som är på jobbet och sliter hela
natten, hehe. men men, jag TJÄNAR pengar medan ni BLIR AV med dom ;) haha!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0