Farbror blå!

Vaknade av att farbror blå ringde och ville ställa massa
frågor om olyckan som jag var med om för ett tag sen..
Vet att jag inte skrivit någonting om den och jag tänker inte gå
in på det nu heller.. (De flesta av er vet vad det handlar om)
Men nu är jag i alla fall förhörd och håller tummarna för att det inte
blir någon rättegång, för de orkar jag inte med igen!!

Eftersom att jag ändå är vaken så är det väl lika bra att fixa lite frulle,
sen ska jag nog sätta på en film och lägga mig i sängen igen :)
Funderar på att plocka iordning lite här hemma innan det är dags att åka
till jobbet, men vi får se om jag har orken till det senare.
Vem vet, Emilia "utnytjarn" kanske kommer förbi för att spela guitar hero
en sväng sen med ;) haha. Fyfan!

Nu har jag bara två av sju nätter kvar, sen är jag ledig :)
men bara i fem dagar sen är det dags igen!   
Känner att jag VILL HA HELG NU så man kan bli lite social igen, känns som att
jag varit helt isolerad en vecka i stäck ungefär, haha!
Men snart så, snaaart är det min tur att va ledig och att få ha lite kul :)

Åh för er som undrar så mår jag väldigt bra för tillfället :) så de så!
PUSS på er älsklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0