Faaaaaaaaaaan!

Kan ingen bara hjälpa mig att sjunka under jorden?
Vill bara bort från alla problem, vill inte vara kvar här, sitta här
med den här enorma klumpen i magen.
Varför är jag så jälva dum i huvet? När ska jag börja använda hjärnan?
Känns som att hela livet är påväg att rasa just nu,
och jag kan inte göra någonting åt saken. Bara vänta på att telefonen ska
ringa om ett besked, och det kan dröja upp till flera veckor! FAN!
Dags för mig att lägga en hel del bekantskap bakom mig, måste sluta umgås
med människor som får mig att inte vara mig själv.
Liksom varför ska jag hålla på? När allting var så himla bra desutom!
Snälla någon, bara hjälp mig, för jag vet fan i mig inte vart jag ska ta vägen?
Finns ingenting som skulle kunna få mig på bra humör nu, ingenting!

VILL INTE jobba sen!!!
VILL INTE ens gå upp ur sängen.
VILL bara ligga här och inte tänka på någonting.
Men tyvärr så har jag ju en del av livet kvar som måste skötas...
............Fan :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0