Emilia gästbloggar.. yeeeah!


Nu sitterjag, Emilia, här och skriver blogg för första gången i mitt liv. Jag vet att ni gärna vill se mig skriva blogg om mitt intresanta liv, men tyvärr är jag liiite för cool för sånt så jag skriver på Sandras istället.

Sandra sitter och äter asmycket fisk med asmycket sås som smakar asmycket smöööööööööör.
Hon är en psötis. Jag är iaf jättetrött om ni vill veta för jag har jobbat i 22 timmar och ska jobba imorgon med och efter det 7 dagar till. SKOJ! De andra ska ju självklart ut och festa som vanligt, men inte jag, jag är duktig. Har ni hört att Sandra brukar bli asfull? det har jag. Det snackas ju ganska mycket,.. spec i denna stad som är sååå uuunderbar. NAAAAAAAAAAAAAAAT!

Roligt jag skriver va? jag vet, jag är bäst.

Nu har Sandra ätit upp så nu ska vi asssscooola bruuuwdar röööjka.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0