Dödad.

Jaaani.. det blev som sagt skeppet igår och som jag trodde lite
för många öl. Några stycken var även sugna på att dra ner till Ågatan
så jag hängde med, blev 55an, Pitchers och Plaza.
Blev visst galet full.. Utkastade från Plaza?? Hahahaha. My goodness.
Men det blev i vilket fall en jävligt trevlig kväll/natt, tänker dock inte gå in på 
detaljer för lite grejer måste jag faktiskt få hålla för mig själv! ;D
Men tack alla medverkande för kvällen!

Mina grejer från Nelly har äntligen kommit så ska till Priso och hämta dom sen :)
Ikväll? - Tror det blir inflyttningsfest i Gotte (om jag orkar?) men det gör ja nog! :b
Sista semesterhelgen ju, så nu jäklar ;)
Nu ska jag duscha bort gårkvällens bravader och bli hel igen tänkte jag,
men hoppas ni får en bra helg my friends... and enemies! PUSS 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men detaljerna e ju dem roliga :P

2010-07-02 @ 14:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0