Äntligen varit hos läkaren.

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och varit hos läkarn och
kollat upp vad det är för fel på mig..
Har ju gått omkring och haft ont i magen i nästan två månader så
idag har jag gjort ett livmoderhalscancertest och ett ultraljud!
Fick reda på att det är en cysta som har spruckit, INTE SKÖNT kan jag
lova er! Fyfan vilka kramper jag har haft...
Men nu vet jag ju i alla fall vad det beror på, och det är något som själv-
läker så går inte att göra något åt det.
Livmoderhalscancertestet får jag vänta ett bra tag innan jag får svar på,
men jag ska tillbaka den 23aug så hoppas att det är klart då!

Nu ligger jag här i sängen och tycker synd om mig själv för att jag har
så ont (haha). Men det kan jag bara göra i en timme till för sen är det
dags att dra sig till jobbet för tio härliga timmar!  

Längtar tills på lördag då vi tänkte dra ihop alla tjejer, ha middag, dricka
lite och förmodligen en utgång på de :) TREVLIGT!
Puss på er mina vänner! Hoppas att alla mår bättre än vad jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0