Utvilad

Kollade på "Flickvänner från förr" igår,
den var rätt bra fast jag är inte så mycket för när de
ska gå tillbaks i tiden hela tiden, samt spöken o grejer.
Men den var helt okej :)
en 6a av 10.



Sen kollade jag på Beck men somnade redan vid 23
så missade självklart slutet,
men det var riktigt skönt att vakna tidigt och verkligen 
vara helt utvilad :)

Ska väl slänga i mig lite frukost snart.
Sen ska jag nog städa rummet, orkar ju aldrig men nu måste
jag fan, går knappt att komma in och golvet syns knappt 
på grund av alla kläder som ligger precis överallt, haha. Jaja... 
            
Om jag har orken med mig idag så ska jag även försöka fixa till bloggens
design. Ta lite nya bilder osv, men det lär märkas i så fall.
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0