(onödiga) Tankar

Har precis kollat på Wallander - Innan frosten på TV4, det var 
länge sen man kollade på de gamla Wallander filmerna. 

Det är så svårt att tänka att skådespelare är vanliga personer, med vanliga liv.
Man tänker att de ska va på ungefär samma sett i verkligheten som de är i
filmerna. Jag menar; vem kan tänka sig att Johanna Sällström (Linda
Wallander) var i Thailand under Tsunamikatastrofen (2004)
med sin då ett åriga dotter? De överlevde på grund av att Johanna höll sig
fast i ett träd med ena armen och sin dotter i den andra, helt otroligt? 
Och att 3 år senare (2007), hittas hon död, antaglien självmord...  
Så himla tragiskt.
Kanske bara är jag, men tycker det är jätte svårt att tänka att någon så
"glad och sprallig" i tvn egentligen är olycklig och inte mår bra....
Ja ni... svårt de där...  

Är inte ett dugg trött så funderar på att sätta på Sommaren med Göran som
pappa varit snäll och fixat till mig :)
Men ska försöka att inte somna allt för sent i alla fall,
för imorgonbitti ska jag hjälpa Elinore och Daniel att flytta med min nya bil :)
Kommer nog bli ett jäkla farande fram och tillbaka mellan ekholmen & tannefors 
så jag hoppas att vädret håller i sig! Ingen snöstorm imorgon, tack.

Good night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0