Utekväll

Fy satan vilket dåligt väglag det var igår alltså,
men vi klarade oss utan att köra i diket, haha.
Elli hittade massor fina grejer igår igen, bla. soffa,
soffkuddar, tvättkorg, tallrikar m.m.
Jag köpte bara ett par nya lackleggins :)

Efter ikea/ikano åkte jag och Elli hem till henne i Ekholmen för att
lämna av alla grejer hon handlat. 
Sen åkte vi hem till mig och chillade lite innan vi gick till 55an,
mötte även upp Alexandra. Sen kom Sofie och senare kom Danne :) 

Jag och Soffan fortsatte kvällen på Platens,
jag undrar hur det gick med hennes första körlektion idag?? 
Blev visst mer än både en, två, tre, fyra, och fem drinkar, haha. 

Men det blev en riktig rolig kväll, de måste ja säga! :D VÄRT!

Avbokade mitt möte på arbetsförmedligen idag, orkar verkligen inte gå dit 
ner känner jag. Ska åka till ikano sen (IGEN) med Emilia.
Kolla lite kläder och födelsedagspresent, för på lördag är vi bjudna på kalas :) 
  


Fler bilder från Kvällen finns upplagda på min facebook.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0