Tjenare.

Inte orkat skriva på ett tag....

Får tacka Elinore så jätte mycket för middagen och förfesten
hemma hos henne i lördags,
vart verkligen riktigt lyckat och trevligt enligt mig :)

I söndags rörde jag mig inte ur fläcken.

Måndagen bjöd på jobb och efter det en trip med mamma till
Ekholmen för en långpromenad med vovven,
som förövrigt ska återförenas med sin husse och matte på tors.

Idag har jag också jobbat.
Sen har jag haft myskväll med syster,
vart och hyrt film, käkat chips, dipp och coca cola! :)
Och nu mår man skit illa... som vanligt, haha.




Nu inväntar jag Paradise Hotel.
Kan väl bjuda på att låta riktigt nördig och skriva, F-A-N att den där
äckliga Francesca tog ut Catja igår! UT med henne,
vem fan fick idén att plocka in henne i spelet igen, jälva skit.
Och föresten så tycker ja Pontus är iskall, hahahaha snacka om att
han driver med alla, aldrig att han är sådär trög!
Jaja, slutnördat om Paradis Hotel, men visst är det bra? :D 
   
Ciao ciao 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0