Tisdag - köpt dator

Gud vad det var segt att gå upp imorse,
men när jag väl var på jobbet så piggnade jag till.

Jobbade till 16, sen åkte jag med mamma
och köpte en ny dator :)
Köpte en likadan som den jag hade innan,
fick den till och med lite billigare eftersom vi nyligen
(i augusti) köpt en precis likadan som jag var
klantig och spillde vin på, haha.

Destovärre så är man ju så trög, så fattar inte hur man
får igång datorn! Får vänta tills mamma kommer hem
och hoppas på att hon förstår hur man gör!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på
- halv åtta hos mig
- bygglov
- någon film
- paradise hotel

Sen är det dags för sängen. Jobb imorgon som vanligt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0