Spökrunda?

Hmm, vet inte riktigt vad det blev för nått.
Men jag, Dennis, Kenny och Mathilda åkte i alla fall ut
till Ekenäs slott. Parkerade bilen och skulle gå upp till
slottet, men gick väl sådär om man säger så.

Kom en stor jälva hund springandes emot oss så jag
och Dennis flög in i bilen medan Mathilda o Kenny var
för långt bort för att komma in, så de ställer sig helt stilla
och låtsas vara ett träd - hahaha, länge sen jag garvade
så jälva mycket asså, såg så himla kul ut.
Men efter att hunden ylat ett tag så vände den och då passade
de på att hoppa in i bilen o så körde vi fort därifrån.
Låter säkert super larvigt o tråkigt, men va rätt läskigt :D.



Sen åkte vi in mot stan o tankade, sen skulle vi berätta
spökhistorier men ingen kunde någon så åkte till Mc'd istället ;)

Sen vart de väl inte mycket mer av kvällen,
gjorde lite andra hyss men de behöver ja inte yttra mig om här! :D

Nu ligger jag i sängen och är sur för att de inte lagt upp dagens
avsnitt av Paradis hotel på tv6.se, åhh.. Vill ju verkligen se,
men tänker ju inte direkt ligga vaken o vänta på reprisen kl halv 4.
Ae, så besatt är jag inte :D.

Aja nog med ointressant information för den här gången.
Ha det bra! 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0