Söndag

Oj vilken segis dag.
Känns som de blivit fest varannan dag och
ha varit sängliggandes varannan dag på sistone,
usch då.

Har kollat på lite mer Johan Falk idag,
nu är det bara en film kvar! Vill inte att de ska ta
slut, är ju så himla bra! :)

De enda jag gjort idag är att ha lagat lite mat,
lövbiff och pommes. Gorr!
Nu ligger jag i sängen igen, ska snart kolla på någon
film och så tänkte ja gotta mig med lite chips & cola.
Känner att det blivit en väldigt nyttig dag ;)
Men men, ibland får man ha tjockisdagar!

Just nu har jag ingenting planerat för framtiden,
känns lite konstigt. Hoppas att chefen ringer och
säger att det dykt upp mer jobb, annars vet jag inte vad
jag ska göra. Jobba lite hos mamma kanske?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0