Slapp tv-kväll

Efter att jag ätit kom Dennis och Johanna och hämtade
upp mig, Johanna skulle sola så jag hängde med och höll
Dennis sällskap när han käkade på butterfly :)

Sen åkte vi till priso för tjockisarna skulle köpa chips och
läsk, sen hem till Emil där de bjöds på myskväll.
Kollade lite på blåsningen, en annan del av köping och
Johan Falk filmen, me like.

Nu kom jag precis hem, som ni nog förstår så vart det ingen
städning idag heller, men det är väl inte hela världen?
Råkade precis trampa på min hårfön som låg under en hög
med kläder men den klarade sig, haha.

Är lite fundersam över varför jag inte fått min lönespec än?!?!?
Lönen måste komma in imorgon, så är de bara.
För imorgon ska det shoppas, men först blir det ännu ett tråkigt
möte på arbetsförmedlingen..

Nu: dags för sängen och tv, underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0