Onsdag.. IGEN

Alltså för mig är detta helt sjukt, veckorna bara springer iväg.
Känns som det var onsdag för ett par dagar sen.
Vad händer? haha.   Men mig gör det inte så mycket, hatar de här
tråkiga vädret, vill ha sommar och värme istället :)

Nu har jag precis duschat så det är snart dags att slänga på mig lite
smink. Sen måste jag GÅ till mammas jobb för att hämta bilfan, och
sen åka till tannefors för att hämta upp Elinore.
Sen bär det av till ikea, again. Ska kolla efter mer grejer till deras
lägenhet :) Bl.a. kakeldekor.

Själv vet jag inte om ja ska köpa någonting, men det lär ju märkas
om man hittar något man tycker om.


Köpte en skit snygg sopborste till mamma igår:


Hahaha, Snygg va?
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0