Nyårsafton

Oscar kom som sagt och hämtade mig och skjusade
mig till Daniella och Jimpa.
Där fixade vi i ordning oss och åt korv med bröd :D
Riktigt festlig nyårsmåltid! ;)

Vid sju tiden traskade vi bort mot Emil där folket var :)
Blev att spela kort, ett frågespel & mycket skitsnack.
Av någon anledning så firades 12-slaget på Borggården,
fråga mig inte varför? haha.

Tillslut så hamnade vi i vilket fall på en efterfest i stan.
Kom hem runt 08 imorse, helt död!


Då var det alltså 1 Januari 2010, känns helt sjukt..
Vad ska man hitta på första dagen på året då? (om man ser
bort ifrån alla bravader man lyckades med efter kl 00.00 inatt).

Måste säga att jag är riktigt intelligent på fyllan, I N T E.
Nu får jag fan skylla mig själv! 
                       

                                                                          See you later.
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0