Kvällen igår

Vet inte riktigt vad jag ska skriva,
det är så blandade känslor...

Kvällen började med att Emilia's mamma skjutsade
mig, Emilia, Ida, Elli och Josse till lokalfesten.
När vi kom dit så var det dags för käk, vi vart serverade
klyftpotatis, kött, tzatziki och sallad, riktigt gott.

Efter maten började festen, var halvapriset i baren så öl, vin
cider och shot kostade 30 kr & drinkar 60 kr, faarligt billigt, haha.

Hade verkligen skit kul där, vi tjejer var på riktigt bra humör så
vi dansade järnet, runt strippstång och grejer, helt galet :D 
Redan vid halv 9 började alla känna att de började bli för fulla så 
de flesta av oss gick på vatten ett tag medan de var försent 
för vissa som tyvärr var tvugna att åka hem.

Vid tolv åkte vi in mot stan, gick till pitcherrs. 
Tråkigaste utekvällen på länge om jag ska vara ärlig.
Det var så jälva mycket folk och helt kaos i baren, 
det tog mig nästan en halvtimme för att få mina öl, slarvig personal
som jobbade, de hade inte koll på någonting. 

Tur att jag hade min kära vän Elinore att vara med för alla andra bara stack. 
Men vi hade trevligt i vilket fall :)

Efter stängning blev det kallaballik, orkar verkligen inte ta på mig mer skit.
Förstår inte vad folk tänker med ibland alltså......
Tror nog inte riktigt att folk förstår vad det är som händer, hur det faktiskt
ligger till, men som jag känner just nu så tänker jag definitivt inte berätta/prata
om det med någon, för just nu känns vissa så jälva nonchalanta och oförstående.
     - ÅHH PISS OFF på vissa asså!

Ta mig från pisshållan Linköping. Den enda som tar emot att åka ifrån är 
min älskade familj (såklart), ni är bäst av precis allt och alla,
de enda som ALDRIG skulle svika mig! ♥
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0