Johan Falk

Har varit sängliggandes hela dagen.
Blev att kolla på lite Johan Falk, riktigt bra :)
Kollade på 1an, 2an och 3an..
Får se om jag orkar se en till i natt :)

Imorgon blir det nog en sväng ner på stan,
ska köpa en grej och sen kanske det blir en fika
med Mathilda! Får se om de kanske blir lite party
på kvällen, beror på hur ja känner mig då :)

Måste nog hem till Daniella & Jimmy en sväng också
och hämta mina grejer sen igår!
Har kläder, smink och så vidare där.

Åhh, kan min huvudverk bara gå över!
Så himla jobbigt alltså, känns som ja ska sprängas.



Dig skulle jag inte tacka nej till kan ja lova! :D 
                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0