Joel Kinnaman


Fy fan vad du är snygg! :D - Joel Kinnaman.

Nu har jag kollat klart på sista Johan Falk, fan då.
Men de måste ju komma fler filmer, eller?
Känns verkligen som ett dåligt slut annars asså,
inget som gick som de skulle tycker jag, haha. 

Och i mitt umgänge är de lika tråkiga som vanligt ;) 
Blev alltså ingen biljard. 
Det pratas om att vi ska åka till ett slott, skrämma upp oss själva 
och sen åka sopsäck på slottsområdet :/ Låter väl som en bra 
kombination, eller? haha. Herregud alltså.
Jaja, får se vad vi kommer fram till, nått vill jag göra i alla fall.

Får se om jag skriver om våra fasoner ikväll/natt eller imorgon :)
Beror på hur sent det blir!
Tjingeling
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0