Jävla skit telefon

Blev aldrig någon fika idag.
Tog en långpromenad med vovven istället och
förbi Daniella en sväng för lite skit snack :)
Hämtade även mitt smink o kläderna jag lämnade
kvar där på nyårsafton.

Efter det gick jag hem och lagade mat till familjen,
potatismos och falukorv!

Fick äntligen tillbaka min mobil idag som vart inlämnad
i nästan 6 veckor (plus fyra gånger 2009),
men tror ni den var hel eller? ååhhh, blir så jälva trött.
Fick åka tillbaks till affären och lämna in den IGEN.
Hoppas fan jag får ut en ny telefon nu asså, blir fett sur!!

Känner mig rätt trött idag så frågan är om ja orkar göra
något mer eller om det bara blir lungt o skönt här hemma.
Typ kolla på TV, städa lite, fixa naglar och så vidare..
Tror nog att de blir så :)

Imorgon ska jag hitta på något med Daniella :)!
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0