Ingen bra dag

Mådde verkligen skit imorse när jag vaknade,
så fick besluta mig om att inte jobba idag.
Hatar att ligga hemma och glo.
Har städat köket och lagat mat tills mamma kom
hem ifrån jobbet.

Ikväll ska hon ta en afterwork på Bishops medan
en annan får ligga hemma och tråka.
Funderar på att städa rummet som aldrig blir gjort.
Men först ska jag se på Roomservice som börjar idag! :)

Imorgon har ja bestämt mig för att försöka jobba!
Sen vid 11 blir de Arbetsförmedlingen och senare blir det
nog en fika på stan med Elli.
Ska även tvinga in henne på systemet! :D

På fredag blir det en chillkväll med Mathilda,
ska färga håret och kanske klippa mig :)

Och på lördag bjuds det på trerätters hos Elli,
hoppas jag mår bättre då så att jag kan komma!! 
         

I hate you, I love you, I can't stop thinking of you!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0