Impuls "fest"

Gårdagen började med en fika på stan med
Daniella, Sofie och Johanna :)
Sen kom Dennis & Kenny och hämtade upp mig
för att åka till Coop och köpa mat.
Blev även en sväng in på systemet ;)

Sen hem till Dennis för att laga tacos :)
Efter maten spelade vi tecknet (fyfan vad vissa är
dåliga förlorare alltså, helt sjukt) och efter det 
blev det 7an och plump! 

Sen vid 02 fick jag för mig att jag skulle ut på krogen 
en sväng så jag och Dennis gick till Plaza medan 
Kenny och Mathilda gick hem (tråkmånsar!!) 

På plaza mötte vi upp Kim och Johanna :) 
Lyckades göra av med 500kr på mindre än en timme,
braaaaaaaaaa sandra!!!!
När krogen stängde  hoppa vi in i en taxi och åkte till
macken för att köpa 3,5or och chips,
sen hem till Kim där festen fortsatte :) Fyfan vilka störda
kompisar man har alltså :D hahahahaha, sjukt.

Åkte hem vid halv 10 imorse och sov! :b
Snackade nyss med Elli och hon var sugen på att gå in till
stan för att ta en fika/en öl, och de tackar man väl inte nej till?
Kanske jag borde göra så död som jag är idag,
men men... hatar att bara ligga hemma och glo!

Så Elli kommer hit efter 17 någongång :),
så de är väl dags att hoppa in i duschen och så nu..

Älskar impuls-kvällar, de blir nästan alltid roligast :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0