Helg

Igår blev det en soft fredag,
dock inte med Mathilda som det var planerat.
Var först på stan en sväng och yrade omkring med
Daniella, Johanna och Sarah.

Sen gick jag hem, hoppade in i bilen och åkte iväg
mot Ekholmen där Suzan var snäll & klippte och färgade
håret på mig och Elinore :)

På vägen hem därifrån så åkte jag förbi Mathilda en sväng
och tog en cigg, sen hem igen för att gå ut och gå med hunden..

Var skit trött när jag kom hem så somnade säkert runt halv 12
ungefär, riktigt skönt måste jag säga.
Nu har jag precis gått upp, ska fixa iordning mig lite och sen gå
ner till stan en snabbis för att möta Emilia och Josefin.

Sen hem och tagga inför kvällen som spenderas hos Elinore! :)
Ska bli skit kul!!

Hoppas alla får en lika bra lördag som jag TÄNKER ha! 
& du ska inte finnas i tankarna ikväll, Tack!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0