Hallå gott folk

Har blivit ganska dålig på att uppdatera mig igen har
jag hört, så det är väl bäst att göra det.

Blev en jättemysig kväll i torsdags,
jag och mamma gjorde hasselbackspotatis, fläskfilé med
vitlöksost, sås och sallad. Riktigt gott.

Filmen vi kollade på var väl sådär, rätt rolig med tanke på att
vi kände igen oss själv i vissa scener, haha.
- Dumpa honom, han vill ändå inte ha dig.
- Gift dig aldrig, gifta män är bara otrogna.
- GE ALDRIG UPP!!
Vi fick oss många goda skratt.

Mamma och Lisa drack vin till maten så jag fick köra ner till
resecentrum vid 23 för att hämta upp mormor och morfar som
kom med tåget ifrån arlanda, ifrån thailand.
De sov över hos oss och åkte hem i fredagsmorse.

Igår blev det lite partaj.
Jag och Mathilda gjorde oss iordning hos mig, och Denny,
Junior och Freddan förbi så det blev lite förfest innan förfesten.
Var på en utflyttningsfest i gotte, var väl sådär? konstigt folk..

Sen blev det i alla fall Pitchers, umgicks mest med Kenny, 
vet inte riktigt vart de andra försvann?
Men det var i alla fall trevligt och jag vart lagom onykter :)

Idag blir det nog väldigt lungt för min del,
inte för att jag är speciellt bakis men känner för en slappdag/kväll.


I was made for loving you baby and you was made for loving me.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0