God dagens

Mötet på arbetsförmedligen tog nästan en timme förut,
spelade kort och grejer med min jobbcoach, haha.
Ska dit på en föreläsning på torsdag och sen har jag nästa 
möte inbokat den 8e februari. 

Efter mötet gick jag och Elli och åt varsin baugett med
skagenröra, sen mötte vi upp Johanna, Mysan & hennes syster
för en snabbfika på yngves.

Nu sitter jag och kollar på TV med Elinore. 
Sen ska jag TVINGA mig själv att städa,
nu jälvar säger jag bara!! haha.

Fått svar från chefen nu med, de hade tydligen missat mitt 
anställningsbevis men de på lönekontoret lovade att lönen 
skulle sättas in tills imorgon! Så det hoppas jag verkligen!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske skulle ta 
en promenad men får se om jag känner för det i kylan. 
De lär märkas :) 

 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0