Första dagen på nya jobbet

Var precis död igår så orkade inte skriva.

Alla var så sega i lördags så jag gick en sväng till Bishops
med mamma och Lisa innan jag gick vidare mot Dennis.
Så ja, som sagt, blev lite förparty hos Dennis och sedan
vidare till Pitchers, slutade på någon efterfest (!?!?)

Vaknade iaf upp någonstans kl 13.00 och kände att det var
dags att traska hemmåt.
Sov nästan hela dagen igår, helt förstörd. Jävla vin! 

Idag var första dagen på nya jobbet,
gick bra men rätt jobbigt med alla jälva papper/siffror.
Håller på o scannar in massor avtal, bilagor och så vidare.
Men det funkar :)

Ikväll är det tänkt att jag ska träna med Emilia & Josse.
Dags att köpa ett nytt träningkort så man kommer igång igen.
Men har så fruktansvärt ont i magen och mår riktigt illa så
frågan är om det inte är lika bra att stanna hemma och
sätta igång med träningen senare i veckan.. Sägs ju att det inte
är bra att träna när man är "sjuk".
Men får se hur det blir. Blir de ingen träning så blir de bara riktigt
lungt, borde städa lite..

Ska ringa till vårdc. imorgon IGEN.
Måste veta vad det är för fel på mig.
Trodde ju att jag mådde dåligt pga. urinvägsinfektionen men den är
ju borta nu, och jag har fortfarande ont i magen. Jobbigt!!!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0