Falsk & oärlig

Är så jälva trött på att träffa personer som man tror att man kommit nära och sen får man reda på att den hugger en i ryggen om och om igen så fort man inte är i närheten. Jag måste börja lyssna mer på mitt "första intryck" och på vad de som verkligen står mig nära säger. Nu har jag verkligen förstått att allt jälva skitsnack man hört faktiskt är sant. Men allt är ju sånt bullshit, liksom, var får du allt ifrån? Hur kan man tro att man kommer någonstans på att ljuga? Folk är inte dumma utan vi förstår precis. Ledsen, men du kommer inte lyckas få någon uppmärksamhet av någon (med vätt i skallen). Dags att byta taktik? Trött på människor som tror att de är så mycket bättre än alla andra när de egentligen är osäkra på sig själva. STÅ för det istället, va ärlig, annars - knip igen den där lilla käften, eller ska vi kalla de för skithål? För om jag fattat rätt så är det bara skit som kommer ur munnen på dig. Som jag sagt förr, Falska och Oärliga människor är det värsta jag vet. Och förlåt, men det verkar bara vara ditt förnamn.

- "Bye Bye friend, see you in hell"


Mina vänner (ni vet precis vilka ni är), ni ska veta att ni betyder väldigt mycket för mig. Älskar att ha nära vänner, som man kan lita på och som jag vet alltid finns där, vad det än gäller. Måste säga att jag har rätt många vänner som jag litar på till 100%, några ifrån blöjan och några jag träffat på senare tid.   And I Love It :) 
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0