Lång dag igår!

Snacka om arbetsdag igår, haha.
Hjälpte ju som sagt Elli och Danne att flytta :)
Började kl 10 och kom hem vid 23 ungefär, 13 timmar!
Har sån sjuk träningsverk i vaderna idag efter alla springandes
i trappor upp och ner, ner och upp..

De har flyttat till en skit fin lägenhet i tannefors,
verkligen jätte fin och fräsh :)
Och vi kom riktigt långt igår, lyckades packa upp alla flyttkartonger
och skruvade ihop: säng, tvbänk, databord och kristallampa.  
Fick även dit: byrå, köksbord, köksstolar, datastol, tv OSV,
alltså det mesta. Det enda som saknas är nog soffan och soffbordet :)

Lite före och efter bilder på lägenheten:
 
 
Kök

 
Sovrum

 
 


Vardagsrum (som ni ser, ingen soffa & soffbort ännu)

 
Toalett


Hall

Såja, där har ni lite bilder att kika på.

Tyvärr så lyckades ju polismyndigheten göra så att hela dagen
förstördes. Fick P-böter, 700 kr och förstår inte ens hur bilen var
felparkerad? Aja, inte mycket att göra någonting åt.

När jag kom hem så kollade jag på slutet på "Sommaren med Göran",
somnade nämligen sist ja skulle kolla.
Tycker faktiskt inte filmen var så jätte bra om ja ska va ärlig.

Idag ska jag åka till verkstaden och sätta i rätt batteri i nya bilen,
just nu har jag lånat ett av han som äger verkstaden :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0