Torsdag

Vart med Lizette hela kvällen,
började med att åka en sväng till biltema, ikano och ikea.
Lyckades som vanligt göra av med över 500kr på nån timme, KUUL!

Sen hem till mig för att käka lite mackor och sen vidare
hem till henne där vi bara tog det lungt och snackade skit :)
Fick även för oss att Lizette skulle sminka mig & henne så såg
precis förjävliga ut, hahaha, men kul var det allt.
Kanske dyker upp bilder här på bloggen någon dag om ni har tur ;)

Lizette skjusade precis hem mig för hon skulle ändå hämta Carl som 
precis slutat jobbet. 
När vi kommer till ICA på Vasavägen så ser vi 4 securitasbilar och minst 
3 polisbilar stå utanför :O Vi var såklart nyfikna så körde sakta förbi och vart 
givetvis stoppade, mitt hjärta höll på att stanna. 
Jag hade ju som tur var tagit bort min sminkning men Lizette hade kvar sin, 
HAHA, dom måste trott hon var prostituerad eller nått alltså, hahaha. 

Vi såg inte riktigt vad som hade hänt, men hela glasrutan nästintill kassan 
var sönderslagen så vi antar att det vart rån. 

Sitter i sängen och är nyfiken som bara den. Massa hundar som skäller utanför :O
Men kan ju inte direkt ställa mig och sticka ut huvudet från fönstret och kolla?
haha. Aja, får kolla corren.se de första jag gör imorgon när jag vaknar ;) 
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0