Stuck

Gårdagen spenderades som sagt i Torby med Elli,
Dannes syster Sarah följde även med :)
Sarah ska nämligen också flytta så både hon och Elli köpte
massor med fina grejer!

Efter många timmars shopping körde vi hem Sarah och ja
& Elli gick till Bobbys och köpte pizza till henne, mig o Danne.
Sen gick vi upp till dom och åt o fixade med alla nya grejer :)
Tex. så hjälptes vi åt att sätta upp en jätte fin spegel i hallen,
och så fixade vi med alla lampor i lägenheten.

Kom hem vid 11 ungefär, la mig direkt o kollade på TV :)

Idag: Blir nog en riktigt, riktigt lugn dag.
Ska köra & hämta min syster till/från hennes fotboll sen
men mer än så har jag inte planerat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0