Ny mobil

Idag har jag umgåts med Elli,
kom till henne vid halv 2 ungefär och då lagade hon mat till
mig & henne :) Pommes, köttbullar & brunsås :D gott, haha.

Skjutsade henne till jobbet vid 17.00 och efter det åkte jag till
Elgiganten och hämtade ut min telefon.
Fick en helt ny :) En nyare modell för de sålde inte min gamla längre.
Vet inte riktigt vad som är skillnaden men den nya hade i alla fall
8 megapixel kamera medan min gamla hade 5 megapixel. 
Annars vet jag inte men den borde ju vara bättre :)


Röd: Förra
Svart: Nya

Så nu ska jag försöka förstå mig på den nya, fattar noll just nu, haha.
Sen måste ja plocka bort all skit som ja ställt i vardagsrummet för imorgon
ska min syster ha lite förfest här hemma innan de ska till Strandgatan.

Efter det ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på 2012 :)
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0