Min namnsdag

Hemma ifrån tornby...
Hittade två par skor på skopunkten som jag ville ha,
så mamma köpte dem till mig som namnsdagspresent :)
Ja, som ni kanske förstår så har jag alltså namnsdag idag, haha.

Behövde verkligen nya skor med tanke på att de gamla har hål under,
alltså blir det ganska så kallt och blött om fötterna såhär års.
Så tack så mycket älskade mamma :)


Klack: 349:-
Stövlar: REA 199:- (449:-)


Elinore ringde förut och frågade om jag ville va med henne imorgonkväll
och sova där, så det blir nog så :)
Så det blir nog en myspyskväll och sen på fredag blir det att fixa iording sig
där innan det är dags att bege sig på Ida's kalas :)

Köpte även en liten present till Ida förut när jag var i torby :)
och sen en black tower till mig själv! :D gött.
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0