Måndag & Tisdag

Sist jag skrev höll jag ju på att städa och ingenting gick
som jag ville att de skulle, men nu är i vilket fall rummet rent och fint.
(plus ett nytt sängben, haha)
Fick för mig att jag skulle ställa tillbaks min gamla soffa i rummet
så jag och mamma hämtade den ifrån vinden.
Det är en 140-bäddsoffa, perfekt med 2 st 140 sängar i rummet ;)
Nu kan man ha massa övernattandes :D haha.

Gårdagen - Impuls utekväll:

Elli ringde och väckte mig vid ca 12 så då gick jag upp och slängde på 
mig lite makeup, runt 13 åkte jag till Ullstämma och hämtade Lizette och
"lilla" numera väldigt stora Nero :) Oh så åkte vi hem till Elli. 
Hjälpte henne att tvätta o lite. 
Åkte även en sväng till Torby för att köpa tavlor, värmeljus och skoställ. 

Emilia's pojkvän Chrille fyllde år igår så jag och Elli mötte upp honom, 
Emilia och några till på Pichers för att ta en öl :) 
en öl? en öl? eeeeeeeeeen öl? varför kan man aldrig dricka en öl? haha 
Kom för fa-an hem klockan 06.00 imorse, herregud. 

Efter Pitchers fortsatte vi kvällen på Maxim Lounge & Bar. 
Kollade kontot innan jag gick in till stan och tänkte att det var lungt,
att jag bara skulle ta ett par öl och att jag skulle klara mig månaden ut.
Men impulskvällar är livsfarliga, tömnde kontot helt. 
Tur man har lagt undan lite på andra konton. 

Efter Maxim hamnade jag och Emilia på efterfest hos Dennis. 
Så vid ca 05.45 satte jag henne i en taxi och så gick jag hem :)

   - Men ja tycker i alla fall att det blev en trevlig kväll. 
     Dansade järnet på dansgolvet ett tag :D haha. 
     Får hoppas att du inte är allt för bakis idag när du ska jobba Elli vännen!! :p
     Största pluset: Att träffa och prata ut med Emilia. Saknat dig gumman ♥ 

NU: Är huuur trött som helst.
Den där shotten vid 04.30 känns rätt onödiga i huvet idag kan jag lova,
haha. Så det blir nog en heldag i sängen skulle jag tro :) Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0