Lyckad kväll

Jag o Lizette började kvällen hos mig,
vart mycket snack om gamla minnen som vanligt :D
Runt 10 gick vi till Cupolen,
var inte där så länge eftersom vi upptäckte att det var
20 års gräns för att köpa dricka, så vi tog taxi in till stan istället.

Satt oss på Ågatan och drack varsin öl sen fortsatte vi kvällen
på Pitchers. Vart en lyckad kväll, lagom nykter för en gångs skull ;)
Tappade bort Lizette efter ett tag så hängde med lite olika personer.
Vid tre mötte jag upp Lizette igen, hängde utanför Burger King ett
jäkla tag, vi kom hem till mig vid 05 imorse, haha.

Var nära på att kvällen spårade ur ordentligt i slutet men det fixade 
sig tillslut ;D Va riktigt skönt att komma hem o slänga sig i sängen! 
Tack Lizette för en trevlig kväll :) 

Idag har ja bara degat framför tvn hela dagen, 
Lizette åkte hem vid 15 ungefär och då beställde mamma och jag varsin
pizza och slängde på en film :) 

Kvällen kommer att spenderas i sängen, så ni vet var ni har mig :D 
Fortfarande lite snurrig i huvudet, men det är sånt man får leva med ;) 
Ciao! 
                                  

Kommentarer
Postat av: karrobarro

åh burger king <3

2010-02-18 @ 11:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0