Lördag

Har legat i sängen HELA dagen, det är ju katastrof egentligen,
jag menar; det är ju ändå lördag.
Är inte alls bakis från igår men har inte orkat göra någonting.
 
Får tänka positivt, att jag spenderar ju inga pengar i vilket fall.
Börjar nämligen bli lite(VÄLDIGT) ont om dom... Konstigt nog(?) haha.

De enda jag gjort idag är:
• ätit mat
• kollat på melodifestivalen med mamma och linda
• kollat på film
• suttit vid datorn
Rolig lördag va? haha.

Aja, eftersom jag "halvsovit" hela dagen så antar jag att ni förstår att
det kommer ta ett tag innan jag bli trötter igen,
men jag får väl lägga mig och glo på någon film och hoppas på att jag somnar..

Gör ändå ingenting om dagarna så egentligen spelar det ingen roll att
jag vänt på dygnet, fast det börjar bli rätt jobbigt..

Slut skrivet för idag. Ha en trevlig lördag. BYE BYE!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0