Impuls-impuls-impuls kväll?

Dagen igår invigdes med en promenad me Kenny,
satt även hos mig ett tag och glodde på 2½ män! Love it :)
 
Vid 8 skjusade jag hem honom och sen åkte jag hem till Elinore.
Var väl där i max 45 minuter för sen fick vi för oss att vi skulle in
till stan för att ta EN ÖL och checka in nya 55an.
Behöver jag ens säga mer?
Alla som känner mig vet precis hur de slutade, hahaha.

Ja ni, säger som jag sagt förut: EN ÖL?
Jag måste säga att jag är nog expert på att hålla det,
eller kanske inte? haha.

Satt i alla fall på 55an till stängning och sen förflyttade vi oss till maxim :)
Var rätt mycket folk, man kan ju undra vad alla gör ute en tisdag? :/
Men har väl inte så mycket att säga till om, haha.

Efter maxim blev det efterfest med Elinore, Niklas och Alex -
Nödvändigt? Nej! Satt o drack skumpa, sprit & whiskey, perfekt.
De slog ju inte alls till i huvudet efter ett tag? Jaja.

Vid 07-tiden började jag, Niklas och Alex att vandra hemmåt, jag hem till mig
och dom till Niklas. Fy fan asså, folk måste ju tro man är dum i huvudet när
man kommer och går på stan, helt förstörd klockan 07 en onsdags morgon, haha.
Men men, en trevlig kväll var det i alla fall så det tackar vi för :) 
 
Rätt kul att möta morsan i dörren,
jag precis hemkommen och hon påväg till jobbet.
HAHA ja ni, så kan det gå när ölen läskas så ;)
         

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0